Mit jelent a SEO keresőoptimalizálás?

A SEO keresőoptimalizálás az tulajdonképpen egy weblap könnyen olvashatóvá tétele a böngészők keresőmotorjai számára.

A legjobb eredményeket, eladásokat, akkor éred el weblapoddal, ha a látogatók nem hirdetések vagy reklámok által jönnek az oldaladra, hanem a keresőből. Ha egy oldal megfelelően van kereső optimalizálás szempontjából beállítva, akkor az adott kulcsszó beírására a te weblapodat fogja feldobni a google az elsők között.

Nyilván, ha valakit érdekel egy olyan téma, amivel a te weboldalad foglalkozik, akkor abból hamarabb lesz megkeresés, vagy vásárlás, mint ha csak hirtelen felindulásból, vagy kíváncsiságból a hirdetésedre kattintva talál rá a honlapodra.

A Google szereti azokat a weblapokat, amelyeken hasznos tartalmat talál a megadott kulcsszóra, ezért mindent el kell követni annak érdekében, hogy a Google szeresse a tartalmaidat, weblapodat.

Azonban, nem azt mondom, hogy minden látogató, aki a keresőből talál rád tutira vásárolni fog, és az is lehet, hogy már többet vissza sem tér a honlapodra. Nem baj. Van egy másik módszer is, ami ha nem is eredményez azonnali vásárlást, vagy megrendelést, de azt elérheted vele, hogy kapcsolatban maradjatok és olyan ajánlatokat adj neki, amely végeredményben konverziót eredményez. Erről a “Miért kell neked a látogatók email címe?” írásomban olvashatsz részletesebben.

Még is mit tehetsz annak érdekében, hogy az emberek rád találjanak?

Rábízhatod szakemberre, vagy a fejlesztődre, de magad is nagyban hozzá járulhatsz a siker eléréséhez. Erről majd itt találsz részletesebb leírás, hamarosan.